Translate

Tajaan

Selasa, 23 Ogos 2011

Farid Kamil Terima RM50,000 & Juga Biasiswa Untuk Kejayaan Filem Kongsi

August 10, 2011 by

Celebrities, Entertainment, Filem,

Kami suka gambar Farid Kamil di’atas, walaupun filem Kongsi menariknya tidak seberapa, tetapi gaya Farid Kamil, like a boss!

Menjadi tradisi MIG yang di’ketuai David Teo untuk mengadakan majlis menghargai tenaga kerja di’belakang sesebuah filem.

Majlis yang di’panggil Malam Kongsi Rezeki ini turut melibat majlis berbuka puasa yang menjemput mereka yang bertuah dari Rumah Nur Hikmah, Rumah Anak Yatim Syifa, Pusat Jagaan dan Asuhan Raudhatul Ikhwan, Persatuan Kebajikan Al-Munirah dan Darul Kifayah.

Penghuni-penghuni ini di’jemput untuk berbuka puasa bersama MIG & selebriti mereka selain menerima sumbangan Aidilfitri dari syarikat ini yang berjaya mengaut RM8.5 juta melalui filem Kongsi sahaja.

Turut di’raikan adalah tenaga kerja filem Kongsi yang menerima imbuhan dari David Teo. Farid Kamil sebagai pengarah menerima RM50,000 tunai & RM50,000 lagi sebagai biasiswa untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang filem di’luar negara.

Pelakon utama Kongsi, Shahiezy Sam menerima RM60,000 manakala Yana Samsudin dan Fizo Omar masing-masing menerima RM10,000 dan RM5,000.

Bertuah badan kalau bekerja keras untuk MIG ini. Farid Kamil contoh hidup yang di’angkat MIG sebagai pengarah muda yang berjaya. via Murai.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan