Translate

Tajaan

Selasa, 19 Mac 2013

Parking Murah di LCCT, KLIA

Mencari parking yang murah di LCCT?

AK pasti ramai yang melancong ke luar negara sempena cuti sekolah yang agak panjang ini. Destinasi yang menjadi pilihan yang terdekat sudah pasti Medan, Jakarta, Bali, Bandung, Singapura, Australia, Korea Selatan, Vietnam dan Hong Kong.

Kalau melancong sudah pasti pergi paling kurang pun 3 atau 4 hari. So mesti anda terfikir manalah nak parking kenderaan. Sudah pasti parking di LCCT khususnya agak mahal.

AK ingin kongsikan satu tempat parking yang murah di kawasan LCCT. Bayaran yang dikenakan sebanyak RM16.00 sehari dan RM1 untuk satu jam.




Tempat parking murah ini terletak di bersebelahan Tune Hotel. Cuma setelah parking anda terpaksa berjalan lebih kurang dalam 15 minit- 20 minit ke balai pelepasan.


  Jadi baru ni , AK ke Jakarta dan Bandung dalam 4 hari dan bayaran yang dikenakan hanya RM64.00. Murah bukan? 
 

5 ulasan:

  1. salam,
    thnx for sharing. yg ni open air parking ya?

    BalasPadam
  2. iyer agak jauh sikit menatap tapi berbaloilah dari buang duit.. mmg terbuka sebelah ladang kelapa sawit tapi ada peg keselamatan 24 jam.

    BalasPadam
  3. hurm..slalu ada kosg ke kat citu..sbb nak planning ni..pg tu kerja..flight ptg..takut nanti sampai dah penuh,trus kelam kabut crik parking murah..tq

    BalasPadam
  4. insya-Allah ADA: masa sy pergi Medan sy sampai sana sekitar 3:00 pagi masih ada parkir.. balik 4 hari kemudian pun sekitar 10:00 mlm masih ada parkir kosong. Jika nasib baik dekat dengan pintu pagarnya jika tak kena parkir jauh sikit hujung kawasan lapang tu.

    Bayangkan jika 4 hari di parkir mahal; rasa rugi sangat sedangkan jaraknya tak jauh mana atau lokasinya bersebelahan saja dengan parkir mahal tu. Cubalah tapi KENA ambil masa sikit; kalau mmg penuh nak buat macam mana... dah bukan rezeki kita. Terpaksalah ke parkir mahal GILER tu.

    BalasPadam
  5. Gelenggang KLIA Transit House menyediakan Penginapan & Parking Transit pada harga yang berpatutan. Harga Transit Parking hanyalah RM20.00 sehari termasuk hantar/ambik di Airport. T&C Apply.

    Kalau rumah jauh sangat boleh la bermalam di Homestay kami dulu esok kami hantar. Buat masa sekarang parking terhad 10 biji kereta dan boleh booking online. Sila layari www.gelenggang.com untuk keterangan lanjut atau whats apps kami 012 303 6203.

    BalasPadam