Translate

Tajaan

Rabu, 13 April 2011

'Hubungan Dengan Shahir Bukan Luar Biasa' - Rozita Che Wan

KUALA LUMPUR: Pelakon Rozita Che Wan mengakui hubungannya dengan Shahir (AF8) bukan sesuatu yang luar biasa kerana mereka pernah bertemu sebelum ini termasuklah digandingkan bersama menerusi telefilem 'Summer Camp'.

Kata Rozita, sebagai seorang pelakon dia berkawan dengan semua orang dan tidak menghiraukan apa juga gosip yang dilemparkan kerana sudah biasa melalui pengalaman itu.

“Saya tak pernah fikirkan pasal gosip kerana sebelum ini pun orang selalucakap tentang hubungan saya dengan Datuk K dan ramai lagi.

"Bagi saya, kalau kita tak buat pun kadangkala orang akan cakap kita buat,” ujar Rozita ketika ditemui pada majlispengumumannya sebagai duta Safi Rania Gold di Restoran Bunga Emas, Royal Chulan, di sini, Rabu.

Hubungan Rozita dengan Shahir diperkatakan semula apabila mereka dilihat bertemu di suatu tempat bersama pengurus peribadi masing-masing pada majlis Anugerah Bintang Popular 2010 di Genting Highlands, 3 April lalu.

Kata pelakon itu, dia juga enggan memikirkan gosip yang mungkin akan dibangkitkan selepas dia dan penyanyi itu digandingkan sebagai kekasih dalam telefilem tersebut.

Mengenai bayaran yang diterimanya sebagai duta produk Safi Rania Gold, pelakon yang popular menerusi drama Kiah Pekasam ini mengaku ditawarkan dengan jumlah mencecah ratusan ribu ringgit untuk kontrak setahun.

"Saya sangat berterima kasih kepada Unza atas pelantikan saya sebagai duta produk ini. Saya rasa bersyukur, bangga dan teruja berjumpa dengan wanita seusia saya untuk berkongsi rahsia kecantikan kulit.

"Bagaimanapun saya menolak dakwaan mengatakan saya tidak jadi bersara kerana tawaran ratusan ribu ringgit ini sebaliknya menganggap ia sebagai rezeki.

"Lagipun saya baru menerima tawaran ini pada bulan lepas," jelas Rozita.

Tambahnya: "Saya juga menerima untuk berlakon drama Iparku Diva bukandisebabkan bayaran tinggi seperti yang digembar-gemburkan.

"Jika orang mengata saya 'demand', ia bergantung kepada kerja saya kerana saya sangat menjaga kualiti."

Dalam perkembangan lain, ibu tunggal dua anak ini baru selesai menjalani penggambaran drama Mata Ayer untuk slot Legenda di TV3.

Selepas ini Rozita akan terlibat dengan drama slot yang sama berjudulSajundai, drama Memori Semalam untuk TV9 dan drama Kiah Pekasam musim kedua untuk Astro

Bercerita tentang Safi Rania Gold, Rozita gemar menggunakan produk tersebut kerana ia mampu melambatkan proses penuaan, menghilangkan jeragat dan kusam serta mampu menganjalkan kulit dalam masa tiga minggu.

1 ulasan:

  1. Cantik Kak Rozita ini, biar dia janda tetapi pasti menggoda ramai lelaki di luar sana; silap-silap ada orang berada tengah tak tidur malam teringat Kak Rozita kita ini..

    BalasPadam