Translate

Tajaan

Khamis, 20 Disember 2012

SELEPAS DAPAT HIDAYAH

@Abby_Abadi112 AKTIF BERGADUH DI TWITTER




Mungkin kita tahu insiden silat lidah antara Abby Abadi dan Datuk Ac Mizal di akaun twitter masing-masing hangat di perkatakan. Abby yang giat di perkudakan oleh sebuah parti politik pembangkang, aktif melancarkan serangan mulut dan menjadi agen berbayar setelah periuk nasinya didalam lapangan seni gagal.
Insiden pergaduhan maya bermula, setelah Abby Abadi menjadi jurucakap totok sebuah parti berlangitkan bulan, berawankan kehijauan mula aktif mempertikaikan kerajaan mengenakan tindakan terhadap tahanan ISA.
Kemudian Abby Abadi mendapat bayaran lumayan agaknya dari parti pembangkang tersebut untuk memperlekehkan usaha-usaha dan pengorbanan PDRM yang selama ini banya berjasa kepada negara dengan mempertikaikan slogan PDRM ‘Mesra,Cepat & Betul’.
Berlakulah perang lidah,bila Ac Mizal merupakan anak kepada seorang anggota Polis mempertkaikan tingkah lagu biadap Abby yang baru mendapat hidayah dari parti yang kononya memperjuagkan Islam itu.



Cabaran untuk ‘berdebat secara terbuka’ oleh Ac Mizal telah membuat Abby Abadi runsing dan berada didalam ketakutan apabila beliau mula mengalih perhatian dengan mengatakan bukan maksunya begitu.


apasal mula nak menggelabah semacam Abbynie…


K-MPM said: kerana mulut badan binasa….pusing lagilah Abby…



3 Responses to “SELEPAS DAPAT HIDAYAH @Abby_Abadi112 AKTIF BERGADUH DI TWITTER”

  • Shura
    dh la ckap org bodo….pstu ade hati nk ckp org sesat………pengecut plak tu pkai nick anonymous..hahaha
  • Anonymous
    Kadang2 lucu gak perang diorang ni pasal PDRM pasal diorang pernah berlakon bersama2 dalam gerak khas, pasal PDRM gak….
  • Anonymous
    lontaran pendapat abby betul,AC mizal dan penulis blog ini aje lah yg “BODO” jenis x paham maksud susah ler nak cakap…umno parti sesat…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan