Translate

Tajaan

Ahad, 1 November 2009

Diana Danielle mimpi dipeluk Natrah (Hiburan)


Diana Danielle


MASA berborak dengan Niezam baru-baru ni, pelakon Diana Danielle yang cantik manis bercerita yang dia sebenarnya berat hati menarik diri berlakon teater Natrah. Teater arahan Erma Fatima itu akan dipentaskan di Istana Budaya pada 30 November ini.

Gara-gara terbawa-bawa masalah akibat penarikan diri itu, kata Diana pada suatu malam dia bermimpi didatangi seorang wanita bernama Natrah.

Dalam mimpi itu Natrah telah memeluknya. Mimpi itu berlaku dua hari selepas dia membuat keputusan tarik diri.

“Saya kenal Natrah selepas tengok poster yang ada gambar dia. Pada satu malam tu masa saya tidur, saya mimpi wanita yang berwajah seperti Natrah datang memeluk saya. Saya yakin Natrah datang kepada saya,” kata Diana.

Tambah Diana, dia menganggap mimpi itu mungkin kerana Natrah kecewa kerana dia menarik diri teater berkenaan. Tapi Diana tak boleh nak cakap apa sebab keputusan mengenainya sudah dibuat. Diana tanya Niezam selain tanggapan tersebut, apa makna lain mengenai mimpi itu?

Entahlah Diana, abang Niezam ni tak pandai nak tilik pasal mimpi. Mungkin tidur tak basuh kaki kut?

NIEZAM: Mimpi dipeluk Huzz.

Mingguan Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan